Berger Shots in Genting Highlands
Burger

Explore 10 Exceptional Burger in Genting Highlands

Presenting a compilation of highly rated and positively reviewed Burger in Genting Highlands, Malaysia.

Burger & Lobster Genting

  • Address: Lot SA – T2 – 13, Level 1, SkyAvenue, Genting Highlands, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.2 (4360)
  • Phone: +60 3-6105 9186
  • Website:
  • Opening hours:
    Isnin: 12:00–10:00 PTG
    Selasa: 12:00–10:00 PTG
    Rabu: 12:00–10:00 PTG
    Khamis: 12:00–10:00 PTG
    Jumaat: 12:00–11:00 PTG
    Sabtu: 11:00 PG – 11:00 PTG
    Ahad: 11:00 PG – 10:00 PTG

Berger Shots in Genting Highlands
Berger Shots in Genting Highlands

5 Replies to Explore 10 Exceptional Burger in Genting Highlands

  1. grill lobster dan the mayfair burger..shedaappp ngat..antara chili n grill lobster, xtau nk ckp apa beza coz sume shedap n rsa tersendiri..

  2. Paling aku suka sup dia nie makan dengan roti??..sampai kan roti dia pun aku tak cukup minta lagi,tak kesah kena bayar,asal kan bayaran yang di kena kan tu puas hati dengan makanan tu???

  3. ❤️?❤️

    sedap!!!

    terbaik!!!

    lobster roll memang sedap kene cuba ❤️

    menu lobster cili tak ada di klcc so memang kene makan di genting

  4. Mmg terbaik…lobster chili’s dia ada rasa mcm belacan sikit..tp yg lain mmg ok..tp x bole lawan pince & pints…tu lagi padu..biasa la..selera setiap org berbeza..?..almost tempat ni..mmg ??

Leave Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

The 10 Best Burger near Genting Highlands

Berger Shots in Genting Highlands
Berger Shots in Genting Highlands

Rockafellers Genting

  • Address: 4th floor, Sky Avenue, 28 & 29, Asian Bar Street, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.5 (164)
  • Phone: +60 16-344 1141
  • Website:
  • Opening hours:
    Isnin: 12:00 PTG – 3:00 PG
    Selasa: 12:00 PTG – 3:00 PG
    Rabu: 12:00 PTG – 3:00 PG
    Khamis: 12:00 PTG – 3:00 PG
    Jumaat: 12:00 PTG – 3:00 PG
    Sabtu: 12:00 PTG – 3:00 PG
    Ahad: 12:00 PTG – 3:00 PG
  • Reviews:
    By Nor Syazwani ✭✭✭
    dalam minggu lalu
    Sgt recomend pada yg berminat hidangan kambing…. Sunguh padu…
    By Lena Hayveera ✭✭✭✭✭
    4 bulan yang lalu
    Saya suka bahu kambing, ia berair dan tukang masak memberikan sebahagian besar. Saya juga memesan burger kambing. Kentang goreng itu benar-benar rangup juga. Makan malam itu berharga sekitar rm 170 termasuk 2 bir. Nilai untuk wang memandangkan persekitarannya bagus dengan live band.
    By Veronica Yap ✭✭✭✭
    sebulan yang lalu
    Kami memilih tempat ini kerana ulasan. Tak makan banyak. Memesan rak kambing. bahagian cukup untuk seorang. 3 keping kambing panggang, dengan cendawan dan sayur-sayuran. Bahagian tepinya bagus dan kami suka ia telah menyerap semua perisa yang betul. Kambing adalah lazat, tidak terlalu masin dan lembut dengan jumlah lemak yang betul. Mempunyai kek lava coklat. Sentiasa kegemaran saya dan ini tidak mengecewakan. Memang sejuk duduk di luar tetapi muziknya mungkin terlalu kuat untuk orang yang lebih tua seperti kami. Kami dilayan oleh Faysal. Dia berbudi bahasa, penuh perhatian dan peramah. Secara keseluruhannya pengalaman yang baik.
    By Jeffrey Y ✭✭✭✭✭
    4 bulan yang lalu
    Hidangan siakap dan ikan salmon yang sangat baik. Sebahagian besar ikan. Kakitangan, Shakil, memberikan perkhidmatan yang sangat baik, tersenyum dan meminta maklum balas tentang makanan. Sudah tentu suapan balik sangat bagus. Teruskan perkhidmatan & makanan yang hebat.
    By Zhen Cheng Chong ✭✭✭✭✭
    3 minggu yang lalu
    Makanan yang hebat dengan kakitangan yang hebat. Stik kami disajikan dalam tekstur yang siap dan kakitangan datang dan menukarnya untuk kami.

    Peringatan lembut: Bahasa Inggeris mereka mungkin tidak fasih tetapi sikap mereka 200% untuk mengatasi kelemahan mereka.

Liang Sandwich Bar

  • Address: Lot SA – T2 – 42, Genting Highlands, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.1 (94)
  • Reviews:
    By Albert Bert ✭✭✭✭✭
    3 bulan yang lalu
    Roti sedap, staff friendly. Akan mari makan lagi. I love Jay Chou🥰🥰😘
    By ShaoQian Toh
    seminggu yang lalu
    Makanan tidak teruk, sikap kakitangan adalah seteruk yang boleh. Sibuk bercakap sesama sendiri atau pergi ke belakang kaunter/dapur untuk menggunakan telefon bimbit mereka.
    By Wang Zi ✭✭
    setahun yang lalu
    Sejujurnya, bar sandwic Liang ini sebenarnya adalah makanan ringan yang sangat lazat tetapi disebabkan kualiti kerja yang menyedihkan sama ada oleh pemilik francais atau pekerja, menu tersebut tidak disimpan seperti yang disangka dan makanan ringan yang dibuat tidak mengikut SOP. Oleh itu, ulasan buruk oleh pelanggan.

    Sekali melihat pekerja itu, saya tahu dia tidak begitu peduli dengan apa yang dia lakukan. Tak mesra sangat pun.

    Pengurusan Genting harus berhenti sekali-sekala pada tawaran F&B mereka dan menghentikan tawaran yang penuh dengan ulasan buruk. Ia hanya memberi nama buruk kepada anda kerana mereka membawa nama keluarga anda dalam apa sahaja yang mereka lakukan.

    By Jay Simon
    setahun yang lalu
    Sepatutnya baca ulasan dulu. Malangnya, kedai ini mengecewakan. Item terhad pada menu, memesan ayam, sosnya benar-benar masin dan tidak gel dengan pancake bawang. Tidak digalakkan
    By Xelcius
    setahun yang lalu
    Saya amat kecewa dengannya. Saya sudah lama tidak makan ini, sebab itu saya ingin mencuba. dan mendapati separuh daripada item menu tidak tersedia. jadi saya memesan best seller mereka, perisa Korea. tetapi saya tawar. terasa sangat sedih. mungkin tidak akan mencubanya lagi.

AXE Bar & Kitchen Genting

  • Address: P28-G, Ground Floor, Jalan Permai 2, Genting Permai Avenue Bentong, 28700 Gohtong Jaya, Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.6 (36)

Classic Burgers

  • Address: Genting Highlands, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.5 (11)

BUN BURGER

  • Address: Jalan Permai 2, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 5 (3)

abah burger genting permai

  • Address: Food Bazzar Jalan Permai 2, Km 10 Genting Permai Avenue, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 5 (1)

McDonald’s

  • Address: Genting Highland Resort, Genting Highland, Malaysia, Pahang, 69000 Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 3.9 (1475)

The Laughing Fish by Harry Ramsden @ SkyAvenue Genting Highlands

  • Address: Lot SA – T2C – 22, & 23, Genting Highlands, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 3.9 (1161)

Five Guys

  • Address: Lot SA – T2A – 25, SkyAvenue, Genting Highlands, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 3.6 (836)

KFC Genting Highlands (Grand)

  • Address: Lot No. G/LG2.00, Lower Ground Floor, Genting Grand Hotel, Genting Highlands Resort, 69000 Genting Highlands, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 3.7 (527)

Thank you for reading! If you have any additional information on the best Burger in Genting Highlands, please leave a comment below. Teknotuf MY would love to hear from you!