CENDOL LANUN × DESSERTS HOUSE in Batu Pahat
Cendol

Find the Top 10 Popular Cendol in Batu Pahat

Here is a list of the best Cendol in Batu Pahat, Malaysia, which have been rated and get positive reviews by users on Google My Business.

Akbar Cendol

  • Address: 12, Jalan Engan, Kampung Pegawai, 83000 Batu Pahat, Johor, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.1 (863)
  • Phone: +60 12-739 9054
  • Website:
  • Opening hours:
    Isnin: 9:00 PG – 6:30 PTG
    Selasa: 9:00 PG – 6:30 PTG
    Rabu: 9:00 PG – 6:30 PTG
    Khamis: 9:00 PG – 6:30 PTG
    Jumaat: 9:00 PG – 6:30 PTG
    Sabtu: 9:00 PG – 6:30 PTG
    Ahad: 9:00 PG – 6:30 PTG
CENDOL LANUN × DESSERTS HOUSE in Batu Pahat
CENDOL LANUN × DESSERTS HOUSE in Batu Pahat

5 Replies to Find the Top 10 Popular Cendol in Batu Pahat

  1. Murah dan sedap jugak cendol dia, pekerja friendly. Dia punya durian tu bukan dapat seulas durian ye. Dia macam ambik semua durian tu then bekukan dalam ais. Ada lah jugak rasa durian. So far so good

  2. Dari kecik mmg dah biasa ke sini. Walaupun dh banyak perubahan, tp memori dulu² masih memanggil kami singgah setiap kali balik ke kampung. Selain cendol yg jd menu wajib, sekarang tambah rojak tepung lebih pulak. Anak² pun suka cendol n rojak kat sini

  3. Sedap. bersih, anda kena cuba cendol jagung. Banyak dan berasa.

    tak seperti sesetengah tempat lain yang kedekut santan. layanan amat baik dan pantas!

    parking pun mudah, boleh google atau waze saja Cendol Akbar.

    pasti kami akan singgah lagi!

Leave Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

The 10 Best Cendol near Batu Pahat

CENDOL LANUN × DESSERTS HOUSE in Batu Pahat
CENDOL LANUN × DESSERTS HOUSE in Batu Pahat

B.P. Cendol (Pak ‘O’)

  • Address: 65-A, Jalan Rugayah, Kampung Pegawai, 83000 Batu Pahat, Johor, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.1 (252)
  • Phone: +60 12-747 4679
  • Website:
  • Opening hours:
    Isnin: 9:00 PG – 6:30 PTG
    Selasa: 9:00 PG – 6:30 PTG
    Rabu: 9:00 PG – 6:30 PTG
    Khamis: 9:00 PG – 6:30 PTG
    Jumaat: 9:00 PG – 6:30 PTG
    Sabtu: 9:00 PG – 6:30 PTG
    Ahad: 9:00 PG – 6:30 PTG
  • Reviews:
    Tempoh hari saya baru makan di sini. Cendol biasa dan cendol pulut jadi pilihan saya dan anak.Untuk saya rasa manis nya bersesuaian tidak terlalu manis. Rojak dia pun sedap.Kuah pekat . Harga juga berpatutan. Di sini juga ada menjual nasi lemak ,mee dan mee hoon bungkus.
    ✭✭✭✭ By Jamilah Naser (2 tahun yang lalu)
    Makan cendol kacang. Kacang memang sedap, cedol juga sedap. Harga memang berpatutan. Rate 8/10… ?
    ✭✭✭✭ By ashariadam (setahun yang lalu)
    Legend, sejak berzaman dah ada. Selalu penuh ? rojak dia sedap gak. Unik wei tepung dia. Cer try lah
    ✭✭✭✭✭ By Haniza Maslan (setahun yang lalu)
    Pelbagai jenis cendol dan ABC yang sedap serta harga berpatutan.. Nak buat tempahan untuk sebarang event pun boleh.. ?
    ✭✭✭✭✭ By Nasiruddin Bin Mohamad (3 tahun yang lalu)
    menu still sedap..tp sayang tempat dah tak sama mcm dulu.
    ✭✭✭ By ady adah (setahun yang lalu)

Lucky Cendol

  • Address: 8A, Jalan Temenggong, Kampung Pegawai, 83000 Batu Pahat, Johor, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.4 (58)
  • Phone: +60 12-755 1579
  • Opening hours:
    Isnin: 8:00 PG – 5:00 PTG
    Selasa: 8:00 PG – 5:00 PTG
    Rabu: 8:00 PG – 5:00 PTG
    Khamis: 8:00 PG – 5:00 PTG
    Jumaat: 8:00 PG – 5:00 PTG
    Sabtu: 8:00 PG – 5:00 PTG
    Ahad: Tutup
  • Reviews:
    Papan tanda kedai tiada. Tetapi ia terletak di sebelah tempat letak kereta terbuka. Kedai sudut itu tidak kelihatan seperti kedai makan, tetapi tanda pada peta google adalah betul. Pilihan kacang tanah, kacang merah besar, krim jagung manis dan biji !attap! Kedai cina yang sangat tempatan, mesra dan mesra! Ada mee dan roti bakar juga. Bukan sebarang pengudaraan untuk kawasan mi goreng, yang boleh menghisap seluruh pintu… Cendol buatan tangan dan teksturnya lebih kenyal dan sedap. Pada saya, bertuah antara cendol terbaik di malaysia.
    ✭✭✭✭✭ By Pang Kae Jiun (3 minggu yang lalu)
    Cendol ialah pencuci mulut ais manis yang mengandungi titisan jeli tepung beras hijau, santan dan sirap gula aren. Kini, cendol didatangkan dengan pelbagai bahan tambahan dan setiap gerai mempunyai cendol yang sarat penuh dan “istimewa”. Cendol tulen dengan perisa pandan yang kuat dan jumlah kekunyahan yang tepat. Berbeza dengan ais cukur halus yang lebih seperti salji daripada ais. Air Batu Campur atau ABC di mana cendol menjadi sebahagian daripada satu lagi pencuci mulut manis sejuk tempatan yang popular – ais berperisa. Kacang ABC/ais kat sini memang sedap. Jarang jumpa ais cukur halus sebegitu. Suka sirap yang digunakan juga kerana ia melekat pada gula melaka dan santan.
    ✭✭✭✭ By Andrew Boo (setahun yang lalu)
    Sesuai untuk cuaca panas jadi Jika anda kebetulan berkunjung ke Batu Pahat di Johor, cendol ini tidak boleh dilangkau. Pada mulanya anda mungkin mengelirukan ini sebagai kawasan parkir tetapi kedai itu terletak betul-betul di hadapan dan di sudut sisi tempat letak kereta terbuka. Saya mesti mengatakan bahawa setakat ini ini adalah Cendol terbaik yang saya telah cuba. Lebih baik daripada yang ada di Pulau Pinang. Mereka menawarkan pelbagai topping dan saya mencuba yang attap. Ais cukur sangat halus. Selain cendol mereka juga menghidangkan mi dan mereka akan memasaknya di hadapan kedai. Walaupun tidak cukup pengudaraan untuknya Secara keseluruhan ini adalah satu untuk buku.
    ✭✭✭✭✭ By Kim Loyd Guevarra (2 minggu yang lalu)
    Chendol durian sangat sedap dan berbaloi untuk dicadangkan! Jeli rumput dan produk ais lain nampaknya bagus juga, orang lain akan memakannya. Sayang tak sempat makan muka dia. Mungkin lain kali.
    ✭✭✭✭ By edmund ng (11 bulan yang lalu)
    Cendol paling sedap di Batu Pahat. Pada hari yang panas, anda harus mengunjungi gerai ini di sini untuk menenangkan anda dengan cendol dengan Gula Melaka. Cukup bagus cendol sebagai pencuci mulut terbaik di Batu Pahat ?. Selain itu, anda boleh menemui mee goreng di kedai itu juga yang boleh menghilangkan rasa lapar selepas menikmati pencuci mulut cendol.
    ✭✭✭✭✭ By Johnson Chey Wei Fa (sebulan yang lalu)

Warung Cendol Durian Haji Yunus

  • Address: Jalan Budaya 1, Taman Budaya, 83000 Batu Pahat, Johor, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.1 (33)

Rojak Cendol Mudin Batu Pahat

  • Address: Jalan Ceria, Jln Parit Haji Sidek, Pusat Perniagaan Ceria, 83000 Batu Pahat, Johor, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.7 (16)

Akbar Cendol

  • Address: 20, Jalan Omar, Kampung Pegawai, 83000 Batu Pahat, Johor, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.5 (13)

Cendol Akbar

  • Address: 40, Jalan Soga, Kampung Pegawai, 83000 Batu Pahat, Johor, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.3 (11)

CENDOL CE’JON

  • Address: KEIMI, M3 & M4, Gerai Majlis, KM7 JLN BPB KLUANG, BP, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4 (5)

Es Cendol Batu Pahat

  • Address: Jln Peserai, Kampung Pegawai, 83000 Batu Pahat, Johor, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4 (4)

HALIM CENDOL BATU PAHAT

  • Address: Kampung Sateh, 83000 Batu Pahat, Johor, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 5 (3)

Cendol Anak Muda Batu Pahat

  • Address: JBP 110, Jln Parit Bilal, Bukit Pasir, 83000 Batu Pahat, Johor, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 5 (3)

Thank you for reading! If you have any additional information on the best Cendol in Batu Pahat, please leave a comment below. We would love to hear from you!|Thank you for reading! If you have any additional information on the best Cendol in Batu Pahat, please leave a comment below. Teknotuf MY would love to hear from you!|Thank you for reading. You can visit the Batu Pahat Directory to get more business reviews and rating compilations troughout Malaysia’s city.