小龍冰室 Loong Cafe, Sky Avenue Genting in Genting Highlands
Cendol

Find the Top 10 Popular Cendol in Genting Highlands

Here is a list of the best Cendol in Genting Highlands, Malaysia, which have been rated and get positive reviews by users on Google My Business.

McDonald’s

  • Address: Genting Highland Resort, Genting Highland, Malaysia, Pahang, 69000 Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 3.9 (1472)
  • Phone: +60 3-6101 1469
  • Website:
  • Opening hours:
    Isnin: 7:00 PG – 2:00 PG
    Selasa: 7:00 PG – 2:00 PG
    Rabu: 7:00 PG – 2:00 PG
    Khamis: 7:00 PG – 2:00 PG
    Jumaat: 7:00 PG – 2:00 PG
    Sabtu: 7:00 PG – 2:00 PG
    Ahad: 7:00 PG – 2:00 PG
小龍冰室 Loong Cafe, Sky Avenue Genting in Genting Highlands
小龍冰室 Loong Cafe, Sky Avenue Genting in Genting Highlands

5 Replies to Find the Top 10 Popular Cendol in Genting Highlands

  1. Good location..harga mahal sikit dri dekat bawah..tp mahal dia tak melampau.mampu rasa…ruang tempat duduk banyak orang pun banyak???

  2. harga memang mahal dari McD lain..itu paham la..cuma kebersihan kat McD ni di kadar 2 bintang sahaja..kesian staff McD ni..

    korang kalau dah makan, angkat la sampah dan tray tu buang kat tempat dia..

    Malaysian maybe faham, foreigner ni nak kene ada signboard atau instruction

Leave Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

The 10 Best Cendol near Genting Highlands

小龍冰室 Loong Cafe, Sky Avenue Genting in Genting Highlands
小龍冰室 Loong Cafe, Sky Avenue Genting in Genting Highlands

Only Mee

  • Address: Lot SA – T2C – B19, Genting Highlands, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.7 (335)
  • Website:
  • Opening hours:
    Isnin: 7:00 PG – 10:00 PTG
    Selasa: 7:00 PG – 10:00 PTG
    Rabu: 7:00 PG – 10:00 PTG
    Khamis: 7:00 PG – 10:00 PTG
    Jumaat: 7:00 PG – 10:00 PTG
    Sabtu: 7:00 PG – 10:00 PTG
    Ahad: 7:00 PG – 10:00 PTG
  • Reviews:
    servis terbaik,staff friendly, makanan sedap..everyone should try, recomended eatery at genting sky avenue.
    ✭✭✭✭✭ By Ismail Zohri (2 tahun yang lalu)
    Service bagus, makanan fresh. ????
    ✭✭✭✭✭ By Irfan Syakir (2 tahun yang lalu)
    Sini makan sedapppppp..ayam kicap terbaik
    ✭✭✭✭✭ By Nor Ezreen Che Johan (2 tahun yang lalu)
    Harga dengan kualiti makanan sangat bagus
    ✭✭✭✭✭ By Amirul 123 (2 tahun yang lalu)
    Makanan sedap and layanan yang bagus
    ✭✭✭✭✭ By 何灵 (2 tahun yang lalu)

Malaysian Food Street

  • Address: Lot SA – T2C – MFS, Genting Highlands, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 3.5 (321)
  • Opening hours:
    Isnin: 9:00 PG – 9:00 PTG
    Selasa: 9:00 PG – 9:00 PTG
    Rabu: 9:00 PG – 9:00 PTG
    Khamis: 9:00 PG – 11:00 PTG
    Jumaat: 9:00 PG – 11:00 PTG
    Sabtu: 9:00 PG – 11:00 PTG
    Ahad: 9:00 PG – 9:00 PTG
  • Reviews:
    Nasi Lemak Set RM22
    ✭✭✭✭✭ By Ryan Cooper (6 tahun yang lalu)
    Jom singgah
    ✭✭✭✭ By anis azmi (setahun yang lalu)
    Suasananya hebat dengan banyak pilihan. Makanan nampak sedap tapi rasa sebenarnya jauh dari jangkaan. Kepala ikan kari mempunyai lebih banyak tulang daripada daging. Kuah kari adalah satu-satunya penjimatan. Ckt dah ok. Hor fun terlalu berkanji. Datang dan cuba sekali jika anda tiada pilihan lain.
    ✭✭ By BK Koh (5 bulan yang lalu)
    Tak pasti nak makan apa untuk makan malam tadi. Jadi datang ke pusat makanan ini, nampak agak banyak gerai masih dibuka. Mula-mula saya beratur di gerai kepala ikan kari dan pengusaha terlalu dme sehingga saya perlu menunggu selama 1 jam. Akhirnya saya memesan beberapa mee goreng untuk keluarga saya. Semuanya agak baik. Harga antara 16 hingga 20 tambah ringgit.
    ✭✭✭ By Mark Koh (5 bulan yang lalu)
    Medan selera dengan koleksi gerai, kononnya dari penjaja terkenal di seluruh negara. Tidak boleh dikatakan ia mempunyai kualiti yang sama. Beberapa gerai nampaknya jauh sekali dari asal yang pernah saya kunjungi sebelum ini. Jika anda terperangkap di sini tanpa pengangkutan, saya rasa ia bukan pilihan yang buruk. Tetapi jika anda boleh pergi ke KL, saya akan katakan Lot 10 melakukan kerja yang lebih baik untuk menyatukan penjaja tulen. Anda membeli dengan membeli kad prabayar yang boleh dikembalikan
    ✭✭✭ By Mei Yi Yeap (8 bulan yang lalu)

MyeongDong Topokki @ SkyAvenue Genting Highlands

  • Address: Lot No T2-35, Level T2, SkyAvenue, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.6 (295)

Chin Swee Vegetarian Restaurant, Genting Highlands

  • Address: Chin Swee Caves Temple, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.3 (202)

Texas Chicken SkyAvenue, Resorts World Genting

  • Address: Lot SA – T2C – B07, Genting Highlands, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 3.8 (198)

Nicsmann 1940s

  • Address: Lot T3 – 31 & 32, Genting Highlands, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 3.7 (103)

Nyonya Colors

  • Address: Lot SA – T2 – 48, Genting Highlands, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 3.7 (77)

小龍冰室 Loong Cafe, Sky Avenue Genting

  • Address: Lot T2C-02A, Level 4, Sky Avenue, Genting Highlands, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 3.9 (63)

I Love Yoo! First World

  • Address: LOT NO. T2-14 OF LEVEL 1, GENTING HIGHLANDS RESORT, FIRST WORLD PLAZA, Genting Highlands, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 3.8 (36)

Cha Chaan Teng

  • Address: Resorts World, Highlands Hotel, Level 2, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 3.7 (33)

Thank you for reading! If you have any additional information on the best Cendol in Genting Highlands, please leave a comment below. We would love to hear from you!|Thank you for reading! If you have any additional information on the best Cendol in Genting Highlands, please leave a comment below. Teknotuf MY would love to hear from you!|Thank you for reading. You can visit the Genting Highlands Directory to get more business reviews and rating compilations troughout Malaysia’s city.