Kaki Lima Kluang in Kluang
Cafe

Find the Top 10 Popular Kedai Cafe in Kluang

Discover the top-rated Cafe in Kluang, Malaysia, recognized and praised by online customers.

Kluang Rail Coffee

  • Address: KTM, Jalan Station, 86000 Kluang, Johor, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.2 (7599)
  • Phone: +60 12-553 1938
  • Website:
  • Opening hours:
    Isnin: Tutup
    Selasa: 7:00 PG – 6:00 PTG
    Rabu: 7:00 PG – 6:00 PTG
    Khamis: 7:00 PG – 6:00 PTG
    Jumaat: 7:00 PG – 6:00 PTG
    Sabtu: 7:00 PG – 6:00 PTG
    Ahad: 7:00 PG – 6:00 PTG

Kaki Lima Kluang in Kluang
Kaki Lima Kluang in Kluang

5 Replies to Find the Top 10 Popular Kedai Cafe in Kluang

  1. Saya cuba lontong, laksa johor, law xu fen, bun bakar dan kopi o ais. Paling sedap laksa johor. Bukan rasa standard laksa johor yang saya pernah makan. Kuah memang lain. Highly recommended. Kopi O ais mmg signature. Sedap, kaw, creamy and salty. Parking guna TnGo card. Minimum RM5 diperlukan untuk masuk. Toilet ada, bayar 20 sen.

  2. Located at the old railway station. It may be a nostalgic place.
    Masuk kena byr (guna touch n go).
    Long que – tapi tak lama sgt tunggu. Sambil tunggu giliran blh lah posing2 ambil gambar dulu.
    Menu ringkas. Sesuai utk quick bites. Tak sesuai utk lepak2 sembang2 lama2 sbb keadaan agak sesak dan ramai org menunggu.
    Fortunately, all food and drinks tasted good.
    Just wanna try and its done. Org kata jgn tak pernah sampai je dah lah. Nothing so special.

  3. Roti bakar, nasi lemak & kopi wajib order kat sini. Cuma kena sabar tggu nak dpt tempat duduk. Service terbaikkkk ??

  4. Bodo kopitiam sini. Aku dah kate makanan aku x dpt. dia caj jugak. Perempuan pakai tudung merah dekat kaunter caj aku. 28/05/2023 pukul 1.58pm. Igt eh ko caj aku. Walaupon murah tp tetap tu duit aku. Aku x halal dunia akhirat duit aku

  5. Saya datang hari sabtu, hari minggu dan cuti sekolah. Macam biasa waktu ni ramai. Nak masuk kena beratur tapi tak lama, dalam 10-15 minit. Order senang. Masa menunggu makanan tak lama. Makanan yang kami makan,
    1. Rojak mee 4⭐️ Kuah kacang manis, tapi rasa kacang ada.
    2. Laksa Johor 4⭐️ sedap. Cukup rasa. Kuah rasa pekat.
    3. Rojak tauhu 3.5 ⭐️ rasa sama dengan rojak mee, bezanya takde mee
    4. Roti bun 5⭐️ Paling suka sebab ade crunchy dan manis.
    5. Kopi o Ais (sedap!), Kopi Ais, Kopi C (manis)

    Kesimpulan untuk saya dan kawan-kawan, kesabaran kami berbaloi. ?

Leave Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

The 10 Best Coffee Shop near Kluang

Kaki Lima Kluang in Kluang
Kaki Lima Kluang in Kluang

The Alley Kluang

  • Address: No. 33, Ground Floor, Jalan Langsat, Kampung Masjid Lama, 86000 Kluang, Johor, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.5 (503)
  • Phone: +60 7-739 0592
  • Website:
  • Opening hours:
    Isnin: 11:00 PG – 11:30 PTG
    Selasa: 11:00 PG – 11:30 PTG
    Rabu: 11:00 PG – 11:30 PTG
    Khamis: 11:00 PG – 11:30 PTG
    Jumaat: 11:00 PG – 11:30 PTG
    Sabtu: 11:00 PG – 11:30 PTG
    Ahad: 11:00 PG – 11:30 PTG
  • Reviews:
    By Muaz Mokhtar ✭✭
    3 tahun yang lalu
    Awal2 dulu rasa macam sedap. Lama2, ermm. Biasa je. Harga terlalu mahal compare dengan barang yg dapat. Sedap lagi minum tealive. Ouh order pun kena tunggu lama. Staff pun tak friendly. Muka ketat je masing2. Anyway, it’s not halal certified.
    By Muhammad ✭✭✭✭✭
    3 tahun yang lalu
    Cendol kadir not ghani
    By HIDAYAT RIDZA ✭✭✭✭✭
    3 tahun yang lalu
    Sedap
    By Chien Wen ✭✭✭✭✭
    sebulan yang lalu
    Sikap perkhidmatan Kluang Lujiao Lane sangat baik. Mutiara teh susu direbus sehingga mereka sangat berhati-hati untuk merawat teh susu dan pelanggan dengan serius. Apabila hujan turun dan saya menunggu kakitangan di pintu untuk membantu saya menutup hujan. Kali terakhir saya tengah renovate, pastu pergi tandas.Staf pun ingatkan hati-hati.Banyak minum Kluang Antlers Lane,sangat bagus,senang fikirkan pelanggan di mana-mana 👍👍👍
    By Allie L ✭✭✭✭✭
    4 bulan yang lalu
    Baru diubah suai seperti kali terakhir dilawati pada Okt 2022 masih lagi suasana romantik dengan pokok yang terletak di belakang kedai. Ia mempunyai lebih banyak tempat duduk & tetapan kafe moden pada masa ini. Telah memesan teh hitam assam asli & pic putih oolong (kedua-duanya sifar gula). Rasa teh segar 👍🏽

STORYTELLER’S FACE BOOK CAFE

  • Address: 37, Tingkat, 2, Jalan Md Lazim Saim, Kampung Masjid Lama, 86000 Kluang, Johor, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.3 (279)
  • Phone: +60 11-3541 9980
  • Website:
  • Opening hours:
    Isnin: 11:00 PG – 11:30 PTG
    Selasa: 11:00 PG – 11:30 PTG
    Rabu: Tutup
    Khamis: 11:00 PG – 11:30 PTG
    Jumaat: 11:00 PG – 11:30 PTG
    Sabtu: 11:00 PG – 11:30 PTG
    Ahad: 11:00 PG – 11:30 PTG
  • Reviews:
    By Yap Kobe ✭✭✭✭✭
    2 minggu yang lalu
    Memesan 1 mian fen gao sup dan 1 mee kering “biang biang”. Mian fen gao klasik, selesaikan kerja tanpa apa-apa yang mewah atau membingungkan. Mi “Biang biang”, kerana saya tidak pernah mempunyai mi “biang biang” yang tulen, jadi saya tidak boleh mendapatkan komen tentang perkara ini. Tetapi saya boleh menggambarkannya sebagai mee kuali cili dengan mee leper yang lebih panjang. Daging babi cincang yang diberi sedikit masin tetapi boleh tahan. Suasana sejuk dan santai. Saya percaya ia akan menjadi pek pada hujung minggu kerana pelanggan sasaran adalah pelajar. Semasa saya di sana, beberapa meja telah diduduki oleh pelajar yang mempunyai kumpulan belajar atau perbincangan.

    Secara keseluruhan adalah tempat yang baik dan pasti bernilai untuk dilawati semula.

    By Divyanshu Mahajan ✭✭✭✭✭
    6 bulan yang lalu
    Ia terletak di tingkat dua (Opp Nge Pot), dengan pemandangan Gunung Lambak, suasana yang indah dan persediaan yang bagus untuk individu atau orang ramai. Ia dilabel sebagai Kafe Laojing dan terdapat tangga terkurung menuju ke sana. Makanan dan minuman adalah harga yang berpatutan dan kualiti yang baik dengan sebutan khas untuk perkhidmatan kakitangan muda. Saya pasti akan mengesyorkan Chili Pan Mee (kering) dan teh panas.
    By Huiwen ✭✭✭✭✭
    setahun yang lalu
    Kembali buat kali pertama selepas 2 tahun!!! Suka mee hoon kueh mereka (6.90 untuk sup/7.90 kering). Cukup berpatutan untuk sebuah kafe! Milkshake alpukat licin, susu segar lobak merah manis sedikit tetapi ok.
    By Stark Snow
    5 bulan yang lalu
    Perkhidmatan yang buruk, menunggu sepuluh minit, tiada siapa yang menerima. Ambil menu sendiri dan pergi memesan di kaunter. Pelayan itu tidak bersuara dan meminta kami menulis pesanan. Makanan dihantar kepada kami dengan muka hitam.Masa tu kedai penuh, ada dua orang pelayan yang juga sangat ternganga. Apabila membayar, mereka tidak mengucapkan terima kasih, dan persekitaran masih sangat panas. Ah, secara keseluruhan pengalaman buruk. Rasa makanan pun biasa-biasa je tak boleh jadi biasa-biasa, tak berbaloi.
    By EQing Wong ✭✭✭
    setahun yang lalu
    Persekitaran bagus, tetapi makanan dan minumannya enak. Tidak akan melawat lagi.

On The Road Cafe

  • Address: Blok F, 3-GB Johnbase City Square,, Jalan Lambak, 86000 Kluang, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.3 (272)

Kaki Lima Kluang

  • Address: 17E, Jln Dato Teoh Siew Khor, Kampung Masjid Lama, 86000 Kluang, Johor, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.7 (97)

ZUS Coffee – Versis Boulevard Kluang

  • Address: No. 11 (Ground Floor), Jalan Duku Kluang, 86000 Johor, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.4 (95)

ROSE/WOOD Cafe 「Coffee and Flowers」

  • Address: 3, Jalan Indah 1/1, Taman Kluang, 86000 Kluang, Johor, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.5 (85)

BW Garden Cafe

  • Address: 28, Jalan Mengkibol, Taman Sunrise, 86000 Kluang, Johor, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.1 (80)

KLUANG DAYS

  • Address: 54, Jalan Lambak, Kampung Masjid Lama, 86000 Kluang, Johor, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.6 (73)

37 Dancing Goats Coffee & Bakery

  • Address: 37, Jalan Mohd Salim, Kampung Masjid Lama, 86000 Kluang, Johor, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.4 (63)

老街咖啡店Ismail Old Street Cafe

  • Address: Jalan Ismail, Kampung Masjid Lama, 86000 Kluang, Johor, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4 (58)

Thank you for reading! If you have any additional information on the best Cafe in Kluang, please leave a comment below. We would love to hear from you!

Tags