WNB Electrical (Taiping) in Taiping
Kedai Elektrik

Find the Top 10 Popular Kedai Elektrik in Taiping

Discover the top-rated Kedai Elektrik in Taiping, Malaysia, recognized and praised by online customers.

Grand Senheng Taiping

  • Address: No 1, 3, Jalan Medan Taiping, Medan Taiping, 34000 Taiping, Perak, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.2 (163)
  • Phone: +60 11-1088 8124
  • Website:
  • Opening hours:
    Isnin: 10:30 PG – 9:00 PTG
    Selasa: 10:30 PG – 9:00 PTG
    Rabu: 10:30 PG – 9:00 PTG
    Khamis: 10:30 PG – 9:00 PTG
    Jumaat: 10:30 PG – 9:00 PTG
    Sabtu: 10:30 PG – 9:00 PTG
    Ahad: 10:30 PG – 9:00 PTG

WNB Electrical (Taiping) in Taiping
WNB Electrical (Taiping) in Taiping

5 Replies to Find the Top 10 Popular Kedai Elektrik in Taiping

  1. Layanan pkerja senheng disini lebih baik dr pkerja di senheng kamunting. Layanan yg dberi bersma snyuman dan sntiasa berada dismping skiranya ada soalan. X perlu nak angkat2 tngan bagai. Mmg terbaik layanan pkerja di sini.

  2. Saya membeli tv 55 inci jenama LG. Tv saya telah mengalami kerosakan. Saya telah melaporkan dgn datang sendiri ke Seng Heng tetapi tiada yg datang untuk membaiki sehingga ke hari ini. Saya juga ada membuat panggilan telefon tetapi masih tiada apa2 tindakan dari pihak Seng Heng.. Tolong respon supaya saya tahu situasi ini

  3. Tv bru beli setahun lebih. Dah rosak. Still under warranty. Pegi kedai balik, dah berbulan tunggu. Still takde progress. Tiap kali pegi kedai tanya, “tunggu seminggu lagi”. Dah berapa kali seminggu ni? Dari bulan 11 haritu lagi dah. Mak ayah dok gaduh takdak tv kt rumah tu ?

Leave Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

The 10 Best Kedai Elektrik near Taiping

WNB Electrical (Taiping) in Taiping
WNB Electrical (Taiping) in Taiping

Barangan Elektrik Bunga Raya @ Medan Taiping

  • Address: 2, Jalan Medan Taiping 4, Medan Taiping, 34000 Taiping, Perak, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 3.9 (31)
  • Phone: +60 5-808 8733
  • Website:
  • Opening hours:
    Isnin: 10:00 PG – 7:00 PTG
    Selasa: 10:00 PG – 7:00 PTG
    Rabu: 10:00 PG – 7:00 PTG
    Khamis: 10:00 PG – 7:00 PTG
    Jumaat: 10:00 PG – 7:00 PTG
    Sabtu: 10:00 PG – 7:00 PTG
    Ahad: Tutup
  • Reviews:
    By Arul Yusoff
    sebulan yang lalu
    Tengok kat kedai barang lain mai pasang model lain
    By Che Hazrie ✭✭✭✭✭
    setahun yang lalu
    Servis terbaik… Puas hati.. banyak pilihan dan ada pembantu disana yg akan bantu kita dari segi pemilihan barangan mengikut bajet dan kehendak…
    By Ahhku
    setahun yang lalu
    Pengalaman yang sangat teruk membeli unit air cond. kedai tamak. Tiada kejujuran.

    Penjual menjanjikan model aircond (model wifi daikin ftkf) tiada paparan di kedai,

    model dipasang daikin ftkf tiada model wifi. Perlu 300 lagi untuk wifi.

    Kedai tu tak kisah tapi harap KPDNKK sudi.

    Selamatkan kepala anda dan beli-belah di kedai lain.

    By mohd firdaus ching ✭✭✭✭✭
    8 tahun yang lalu
    kedai beli terbaik di TAIPING EVER
    By Abu Safian Mohd Rose ✭✭✭
    4 tahun yang lalu
    Harga bagus.

太平祥光电器店,Kedai Elektrik SK Series Electrical Taiping

  • Address: 16-18, Jalan Raja Sulong, Medan Taiping, 34000 Taiping, Perak, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.7 (29)
  • Phone: +60 12-305 8188
  • Website:
  • Opening hours:
    Isnin: 9:00 PG – 7:00 PTG
    Selasa: 9:00 PG – 7:00 PTG
    Rabu: 9:00 PG – 7:00 PTG
    Khamis: 9:00 PG – 7:00 PTG
    Jumaat: 9:00 PG – 7:00 PTG
    Sabtu: 9:00 PG – 7:00 PTG
    Ahad: 9:00 PG – 7:00 PTG
  • Reviews:
    By Hanis Halim
    5 bulan yang lalu
    Kontraktor pemasangan teruk. Pasang nak cepat2 ja. Nk senang kerja.

    Aircond saya baru setahun lebih pakai dah tak sejuk. Bila panggil suruh cek, katanya gas takdak. Lepastu bila suruh cek apa yg rosak kontraktor dia kata suruh masuk gas dulu baru boleh cek. Lpastu suruh bayar RM150 untuk masuk gas saja. Padahal aircond saya tu masih dlm warranty 7 tahun. Cek la btul2 apa yg rosak or licking. Klu tak, mana boleh tiba2 takdak gas. Menipu !

    Sk tolong jgn amek kontraktor tu lagi!

    Gambar ni bukti kontraktor tu pasang alai balai saja. Janji cepat siap. Piping kluar ikut tingkap je. Padahal ade je ruang lain yg utk letak compressor tu lebih elok dan lg cantek. Ni abes burok rumah aku.

    Bila tanya. Knp buat camni.. Dia bg alasan siling rumah aku rendah. Tak leh tebok trus blkg. Padahal boleh pasang skirting kat sebelah atas tu. Dia tak bgtaw suggestion yg lebih baik. Nk cepat settle kerja.

    By liza ibrahim ✭✭✭✭✭
    setahun yang lalu
    Service 👍🏻👍🏻👍🏻 Recommended 👍🏻 Staff 👍🏻👍🏻👍🏻 Baru beli khind ff1802f Floor fan 18”👍🏻
    By Che Azhar Hashim ✭✭✭✭✭
    2 tahun yang lalu
    Wakil jualan yang sangat mesra, harga berpatutan. Kualiti yang baik, pelbagai pilihan.
    By Ash Tan ✭✭✭✭✭
    4 tahun yang lalu
    bagus
    By 叶洋 ✭✭✭✭✭
    4 tahun yang lalu

Siang Electrical Taiping

  • Address: Susur Simpang, No 9, Jalan Simpang Batu, 34000 Taiping, Perak, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.2 (16)

Kedai Elektrik Hong

  • Address: 259, Jalan Kota, Kampung Jambu, 34000 Taiping, Perak, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.7 (9)

Syarikat Central Radio

  • Address: No. 84, Jalan Taming Sari, 34000 Taiping, Perak, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 3.6 (8)

ESN Electrical Trading, Taiping

  • Address: Kampung Maharaja Lela, 34000 Taiping, Perak, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 5 (3)

Ilam Enterprise- kedai Elektrik

  • Address: No98, Jalan Taman Mas 1, Taman Mas, 34000 Taiping, Perak, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 5 (2)

WNB Electrical (Taiping)

  • Address: 108, Jalan Taiping – Kuala Sepetang, Kampung Jambu, 34000 Taiping, Perak, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.5 (2)

Sunflower Electrical Enterprise

  • Address: Jalan Panggung Wayang, 34000 Taiping, Perak, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 5 (1)

Syarikat Perniagaan Taiping

  • Address: 61, Jalan Medan Bersatu, Medan Bersatu, 34000 Taiping, Perak, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 5 (1)

Thank you for reading! If you have any additional information on the best Kedai Elektrik in Taiping, please leave a comment below. Teknotuf MY would love to hear from you!

Tags