Restoran Nasi Lemak Kopi O in Kota Bharu
Nasi Lemak

Find the Top 10 Popular Nasi Lemak in Kota Bharu

Discover the top-rated Nasi Lemak in Kota Bharu, Malaysia, recognized and praised by online customers.

Nasi Lemak Bersinar Kota Bharu

  • Address: Kampung Wakaf Siku, 15150 Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4 (609)
  • Phone: +60 11-1903 9264
  • Opening hours:
    Isnin: 7:00 PG – 12:00 PTG
    Selasa: 7:00 PG – 12:00 PTG
    Rabu: 7:00 PG – 12:00 PTG
    Khamis: 7:00 PG – 12:00 PTG
    Jumaat: 7:00 PG – 12:00 PTG
    Sabtu: 7:00 PG – 12:00 PTG
    Ahad: Tutup

Restoran Nasi Lemak Kopi O in Kota Bharu
Restoran Nasi Lemak Kopi O in Kota Bharu

5 Replies to Find the Top 10 Popular Nasi Lemak in Kota Bharu

  1. Nasi lemak yg terkenal dikota bharu…
    Mula berniaga tahun 1975 dan masih memgekalkan resepi yang sama..dr sebuah gerai ke kedai..pekerja yang peramah…ruang makan yg selesa serta harga yg berpatutan

  2. Memang sedao Nasi lemak sedap kat sini..ada telur bsinar, sambal bilis, paru2 goreng rangup dll
    Roti canai ada
    Roti bakar n roti kukus ada juga
    Suasana view cantik bhadapan dgn bagunan air n saliran
    View pagi memang cantik disini ..disinari cahaYa matahari ☀️
    Makan diluar tempat terbuka

  3. Order nasi lemak dan roti canai pagi ni, roti canai tak sampai sampai selepas 40 minit, walaupun dah tanya kenapa tak sampai lepas 10 min. Kemudian orang yg baru sampai yg dapat . Teruk gila tak ada sistem langsung, ,

  4. Kalau korang cari nasi lemak macam dekat KL, agak susah sebab sambalnya. Di Kelantan, sambal agak manis. Di restoran ini, nasi lemak datang dengan ikan bilis goreng. Kalau nak, boleh tambah telur mata. Yang terbaik, boleh pilih sambal yang korang suka, daging, paru, sotong, atau kerang. Dari semuanya, sambal sotong paling kurang pedas. Anak-anak boleh makan. Di sini juga boleh dapat roti canai.

  5. Bungkus dgn kotak. Cntik dah.. tp Terkejut jgk la..balik2.. tngok ayam ciput je.kecik sgt tu taw.. . rm7.. nasi lemak ayam goreng.. sambal rasa biasa2 je… Nasi tu portion mkn pg.. cuma aym tu la.. lahaiii… Ckup lh skli try

Leave Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

The 10 Best Nasi Lemak near Kota Bharu

Restoran Nasi Lemak Kopi O in Kota Bharu
Restoran Nasi Lemak Kopi O in Kota Bharu

Nasi Lemak Kopi ‘O’

  • Address: 341-M, Jalan Sultan Yahya Petra, 15150 Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.3 (540)
  • Phone: +60 14-848 2277
  • Reviews:
    By RIDHWAN SAID ✭✭✭✭✭
    2 tahun yang lalu
    Rasanya agak susah untuk mencari nasi lemak yang sedap di Kelantan ini kerana makanan utama mereka adalah nasi kerabu dan nasi berlauk.

    Oleh itu, restoran nasi lemak kopi O ini boleh dikatakan rangkaian kedai nasi lemak terbaik di kota bharu ini. Rasanya yang klasik, iaitu nasinya berlemak dan sambalnya yang cukup rasa pedas masin dan manisnya. Ditambah pula dengan aneka pilihan lauk nasi lemak yang ada, menjadikan restoran ini antara yang terbaik. Pilihan saya selalunya adalah nasi lemak sotong beserta telor goreng.

    Di cawangan ini, kerusi dan meja agak terhad. Tidak sesuai untuk makan di sini jika datang dalam kumpulan yang agak ramai. Cukup sekadar bungkus dan makan semasa masih panas. Sudah tentu harganya amat berpatutan di sini.

    By Irmi Abu Hassan ✭✭✭✭✭
    3 minggu yang lalu
    Nasi lemak sedap, sambal sedap, sambal bilis sedap, harga berpatutan sangat. Boleh datang lagi
    By Muhammad Farhan ✭✭✭✭
    8 bulan yang lalu
    nasi lemak femes di kubang kerian. sambal sedap,pedas2 manis gitu. lauk kerang favourite la.
    By izyana iberahim
    3 bulan yang lalu
    Nasi lemak ok tp soto mihun x berbaloi dgn hrga..portion sikit,begedil pon xde..tauge ad 4,5 btg..kacang goreng je bnyk
    By Dewi Haq ✭✭✭
    setahun yang lalu
    Nasi lemak biasa jer. Tapi sambal tak pedas. Boleh la

Nasi Lemak Dusun Muda KOTA BHARU

  • Address: PT 341, Tingkat Bawah, Wisma Gemilang, 25, Jalan Sultan Yahya Petra, Kampung Langgar, 15200 Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.2 (494)
  • Phone: +60 9-743 0351
  • Website:
  • Opening hours:
    Isnin: 8:30 PG – 3:00 PG
    Selasa: 8:30 PG – 3:00 PG
    Rabu: 8:30 PG – 3:00 PG
    Khamis: 8:30 PG – 3:00 PG
    Jumaat: 8:30 PG – 3:00 PG
    Sabtu: 8:30 PG – 3:00 PG
    Ahad: 8:30 PG – 3:00 PG
  • Reviews:
    By Era Ab Rahim ✭✭
    setahun yang lalu
    Nasi lemak ayam RM6, kerang RM3. Nasi dia banyak. Maaf gais, saya tak boleh habiskan. Sbb terlalu manis 😭 kat mana ye boleh dapat nasi lemak sambal pedas?
    By Halena Tamrin ✭✭✭✭✭
    10 bulan yang lalu
    surprisingly cheap….no way u will find it in kl.

    sedap nasi lemak dia + sambal …panas & sedap. must try if r here.

    roti bakar ala french toast/goyang pun sedap….tasty 🦛

    By hadif irfan ✭✭✭✭✭
    setahun yang lalu
    Sedappp.. nasi sedap, sambal sedap, ikan bilis sedap, timun sedap n ckup. Nasi byk.. sedap².. harga pon reasonable. Rm3 for nasi lemak biasa yg sedap n byk 👍
    By Farhan Azhari 87
    sebulan yang lalu
    nasi ok sedap tukang buat air garang semacam kalau garang2 jgn buat air g keje jaga club baru kene dgn grg
    By Zul Sulaiman ✭✭✭✭✭
    3 bulan yang lalu
    Nasi lemak pelbagai lauk sedap belako. Roti bakar & roti titab juga power. Put this outlet into your itinerary

Restoran Nasi Lemak Kopi O

  • Address: Lot 2592, Jalan Sultan Yahya Petra, Bandar Kota Bharu, 15150 Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.4 (232)

Nasi Lemak Peja Moksu

  • Address: Jalan Kg Sireh, Taman Patehjai, 15050 Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.1 (230)

Nasi Lemak Ngossek Bonda

  • Address: 1818-B Jln Hospital, Jalan Tapang, 15000 Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.4 (94)

Adiraida Restaurant (IBY Nasi Lemak)

  • Address: Jalan Bayam, Kampung Bayam, 15200 Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4 (50)

Nasi Lemak International

  • Address: Kampung Paya Bemban, 15200 Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.1 (17)

Nasi Lemak Riverside

  • Address: PELANGI MALL, Jalan Post Office Lama, Bandar Kota Bharu, 15000 Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.2 (9)

Nasi Lemak Jerrit Kampung Langgar

  • Address: Tepi Pagar Sekolah Langgar, 15200 Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 5 (5)

Nasi Lemak Kukus

  • Address: 4355, Jln Pengkalan Chepa, Bandar Kota Bharu, 15400 Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.3 (4)

Thank you for reading! If you have any additional information on the best Nasi Lemak in Kota Bharu, please leave a comment below. We would love to hear from you!