Yam Sen Cafe in Bintulu
Breakfast

Uncover The 10 Best Breakfast in Bintulu

Here is a list of the best Breakfast in Bintulu, Malaysia, which have been rated and get positive reviews by users on Google My Business.

Refah Cafe@Meridian

  • Address: refah cafe,SHOPLOT 13A (17145) GR FLR MERIDIAN COMMERCIAL CENTRE, Jln Sultan Iskandar, 97000 Bintulu, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4 (452)
  • Phone: +60 13-833 1477
  • Opening hours:
    Isnin: 7:00 PG – 6:00 PTG
    Selasa: 7:00 PG – 6:00 PTG
    Rabu: 7:00 PG – 6:00 PTG
    Khamis: 7:00 PG – 6:00 PTG
    Jumaat: 7:00 PG – 6:00 PTG
    Sabtu: 7:00 PG – 6:00 PTG
    Ahad: 7:00 PG – 3:00 PTG

Yam Sen Cafe in Bintulu
Yam Sen Cafe in Bintulu

5 Replies to Uncover The 10 Best Breakfast in Bintulu

  1. Not the best laksa sarawak in Bintulu, but not bad. Roti canai sedap. Selalu order roti canai dia. Laksa sarawak dia cair tapi ada rasa lah.

    Mee kolok disappointing.

  2. Menyediakan sarapan pagi seperti mee kolok dan laksa sarawak. Ada juga pelbagai jenis roti canai seperti roti sardin, roti kosong, roti telur.

    Kedai yang bersih. Ada menu nasi lemak. Laksa sarawak dia sedap. Tapi udang masa tu dia guna udang tak fresh. Mungkin habis stok.

  3. Quick services, especially drinks. Mun dah penat jogging, pegi sitok. Aik cepat. Boleh try Roti Telur Banjir

  4. Roti Canai Nyaman ???

    Apa itu pemakanan seimbang?

    Merupakan tabiat memilih makanan yang hendak dimakan dengan tujuan memperbaiki atau mengekalkan kesihatan. Ia juga memastikan tubuh badan seseorang berfungsi dengan normal

    Apakah makanan seimbang?

    Makanan seimbang haruslah mengandungi nutrisi yang terdiri daripada karbohidrat, protein, lemak, vitamin dan mineral pada kadar yang betul. Kandungan makanan seimbang ini perlu diambil dalam kadar yang berbeza mengikut keperluan badan sepertimana yang terkandung dalam piramid makanan.

    Apakah piramid makanan?

    Piramid makanan ialah satu carta yang membantu kita untuk merancang pengambilan jenis-jenis makanan dan kuantiti makanan yang sesuai untuk kita setiap hari .

Leave Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

The 10 Best Breakfast near Bintulu

Yam Sen Cafe in Bintulu
Yam Sen Cafe in Bintulu

Tumis

  • Address: 97000 Bintulu, Sarawak, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.3 (435)
  • Phone: +60 86-339 519
  • Website:
  • Opening hours:
    Isnin: 7:30 PG – 3:00 PTG, 6:00–11:00 PTG
    Selasa: 7:30 PG – 3:00 PTG, 6:00–11:00 PTG
    Rabu: 7:30 PG – 3:00 PTG, 6:00–11:00 PTG
    Khamis: 7:30 PG – 3:00 PTG, 6:00–11:00 PTG
    Jumaat: 7:30 PG – 3:00 PTG, 6:00–11:00 PTG
    Sabtu: 7:30 PG – 3:00 PTG, 6:00–11:00 PTG
    Ahad: 7:30 PG – 3:00 PTG, 6:00–11:00 PTG
  • Reviews:
    By Kelvin Kai ✭✭✭✭✭
    6 bulan yang lalu
    Roti UPM must try laaaa and the nasi lemak
    By Khu Zaida ✭✭✭✭✭
    4 bulan yang lalu
    Antara breakfast port yang ada makanan sedap. Servis bagus. Harga berbaloi.
    By Muhdihtifazuddin Joehan ✭✭✭✭✭
    setahun yang lalu
    Nasi lemak conbeef… Hanya time dekat bintulu jak blh dot ni… ✌️😆
    By Radiah mohd zulkifli ✭✭✭✭✭
    setahun yang lalu
    Food always sedap.Puas hati makan. Kedai bersih. Pelayan pun sangat peramah. Mesra. Bila anak ajak breakfast, memang cni la kedai nya. Roti Canai lembut, tak perlu dh pergi Mamak.
    By Paul Ball Bearing ✭✭✭✭✭
    setahun yang lalu
    Roti Canai + Kuah sambal is delicious 😋

Popular Corner Food Centre

  • Address: No. 50, BDA, Jalan Abang Galau, Shahida Commercial Centre, 97000, Bintulu, Sarawak, 97000, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 3.8 (386)
  • Phone: +60 86-334 388
  • Opening hours:
    Isnin: 5:00 PG – 3:20 PTG
    Selasa: 5:00 PG – 3:20 PTG
    Rabu: 5:00 PG – 3:20 PTG
    Khamis: 5:00 PG – 3:20 PTG
    Jumaat: 5:00 PG – 3:20 PTG
    Sabtu: 5:00 PG – 3:20 PTG
    Ahad: 5:00 PG – 3:20 PTG
  • Reviews:
    By Miro clara chanel
    4 bulan yang lalu
    Sangat mahal & nasi goreng kcg pnjg masih mentah, soup campur 22.00 sgt tidak berbaloi & yg paling teruk waitress yg selalu masam muka ..tengok2 org Mcm nak makan Org shja.
    By trisha trisha
    10 bulan yang lalu
    sangat teruk, ayam yang dihidangkan masih mentah dan berdarah (AYAM STIM) , *dulu saya mulai suka dengan kedai makan ini kerana bubur dan daging nya yang sangat sedap. Keluarga saya telah lama menjadi pelanggan di sini dan semuanya sentiasa lazat, tetapi sekarang selepas 2 tahun saya tidak makan di sini baru pertama kali saya mendapatkan hidangan seperti ini, dan semuanya sangat teruk. Pekerja baru itu sangat tak peramah, adik ipar aku nak mintak sup tapi pekerja tu tak jawab, terus bawak sup dengan muka acuh tak acuh, keluarga saya sangat kecewa termasuk saya tapi saya tidak maksudkan semua pekerja ya, dan saya harap harap tak ada kejadian seperti ini lagi.. 🙁
    By elizabeth sim
    2 tahun yang lalu
    Sibu teh c peng only rm2.
    By ladyflo ✭✭✭✭
    setahun yang lalu
    Makanan kurang sedap sekarang.harap kembali macam dulu sebelum pkp
    By Florence Florence Nyaring ✭✭✭✭✭
    3 tahun yang lalu
    Makan yang beraneka… Bnyak pilihan dan terbaik…

Coffee Dream

  • Address: 301, Jalan Tun Ahmad Zaidi, Parkcity Commerce Square, 97000 Bintulu, Sarawak, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.3 (274)

Laksa House

  • Address: 83, 73, Jalan Tun Ahmad Zaidi, Parkcity Commerce Square, 97000 Bintulu, Sarawak, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.1 (227)

Famous Pelita Cafe

  • Address: 97000 Bintulu, Sarawak, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.2 (165)

HOMETOWN CAFÉ 家乡茶室

  • Address: Jalan Tun Ahmad Zaidi, 97000 Bintulu, Sarawak, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.1 (156)

Famous Mama Cafe

  • Address: No. 9, Ground Floor, 10, Jln Sommerville, Shahida Commercial Centre, 97000 Bintulu, Sarawak, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4 (134)

Champion Cafe

  • Address: 97000 Bintulu, Sarawak, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 3.9 (130)

Rain Tree Cafe & Restaurant

  • Address: Pedestrian Bridge, Medan Jaya Commercial Centre, 97000 Bintulu, Sarawak, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.2 (128)

Muhibah Cafe

  • Address: No. 31, Market Street, Sarawak, 97000 Bintulu, Malaysia
  • Map: Click here
  • Rating: 4.4 (77)

Thank you for reading! If you have any additional information on the best Breakfast in Bintulu, please leave a comment below. Teknotuf MY would love to hear from you!

Tags